Könyvklubban voltam - Élménybeszámoló :)

Sziasztok! :)

   Most egy élménybeszámolóval jövök, tegnap ugyanis volt szerencsém eljutni Orosházára, ahol részt vehettem az OMG vagyis az Orosházi Moly Galeri könyvklubján.

   Délután 12:30-kor indultam el itthonról és Békéscsabán szálltam át a Szeged felé közlekedő vonatra, ami aztán 14:20-ra volt Orosházán. Vettem magamnak nasit és vittem finomságokat a könyvklub tagoknak is. Gondoltam mégsem állíthatok be üres kézzel. Végül aztán amit én vittem nem is fogyott el, mert annyi más, finomabb étel is volt, na de ne szaladjunk ennyire előre.

   15:00-tól volt a kezdés a Justh Zsigmond Városi Könyvtárban, ami fantasztikus hely. Komolyan mondom! Voltam már Orosházán nem egyszer és láttam már kívülről, de most voltam először bent is és cseppet sem bántam meg.  Nálunk Medgyesegyházán, sajnos nem túl nagy eresztés a könyvtár, sőt, de simán meg merem kockáztatni, hogy az orosházi még a Békés Megyei Könyvtárnál is sokkal szebb és tartalmasabb. Lehet, hogy nincs benne annyi könyv és bizonyosabb, hogy kisebb, de az emberek, az ott dolgozók, sokkal kedvesebbek, ráadásul van benne valami amitől hívogatóbb és van benne valami plusz, ami miatt egy magamfajta könyvszerető úgy érzi: végre hazatért.

   Külön megemlíteném a megvételre kínált 100-200 Ft-os könyveket, valamint a kis kosárkát, amiből színes cetlikre írt idézeteket lehet húzni. Nagyon ötletes. :) Változatos programokat kínál, akár azoknak is akik nem szeretnek annyira olvasni.
Közös kép :)

   A könyvklubban összesen kilencen voltunk, de pont emiatt volt a egész sokkal személyesebb és családiasabb. Nagyon izgultam, mert egy teljesen új környezetbe kerültem, új emberek közé, ám ők kedvesek voltak, segítőkészek és nagyon jól fogadtak. Ezúton is köszönöm szépen. :)

   A kötelező formaságok és bemutatkozások után mindenki szót kapott és beszélhetett arról a könyvről/könyvekről amik az utolsó OMG találkozó óta nagy hatást tettek rájuk. Szó volt itt pozitív és negatív hatásról is. Szuper volt, mert ebből egy tartalmas beszélgetés kerekedett. Mindenki hozzászólhatott az adott könyvhöz, ráadásul nagyon jó ajánlások is születtek. Jómagam: A bolyongó lélek és a Papír hercegnő könyveket méltattam, mindkettőt jó értelemben.
A kép forrása

   Utána könyves activity volt, vagyis a szervező, @Sisyll, felírt 27 címet azokból a könyvekből amiket már biztosan olvastunk és nekünk mondani kellett egy számot. Az adott számhoz tartozott egy cím, amit vagy elmutogattunk, körülírtunk vagy lerajzoltunk. A Papír hercegnő volt az első megoldás, amit Janó mutogatott el és amit szégyenszemre én pont nem találtam ki. :(
   Volt olyan amikor Csaba (@bcsbcs) elkezdte felrajzolni a táblára a füstöt erre én meg rögtön rávágtam: Füst és csont leánya. :) Mindenki nevetett. Később, @kedaiyun roppant tehetséges módon rajzolta le a Hollókirály című könyvet. A legtöbbet @Jenis találta ki. Végül mindenki sorra került, még az ötletelő, @Sisyll is.
   Feladványok amik nekem jutottak: A neveletlen hercegnő naplója, Vörös lázadás, A kismalacok és a farkasok. (Remélem nem hagytam ki semmit. Ha igen, akkor bocsánat.)

   A délután nagyon hamar elrepült. Jó társaságban, könyvtári környezetben, könyvekkel körülvéve, finom süteményekkel, üdítőkkel, aki kért, kávéval. ( Köszi, @Ildó! Annyira finom volt a sütemény, amit készítettél.)
A kép forrása

   17:30-kor indultunk haza.
   18:30-kor indult a vonatom, addig Janóval beszélgettem, aki pont az állomás fele lakott, így elkísért. Legalább nem voltam egyedül. :)

   Nagyszerű délután volt, jól éreztem magam, nagyon rám fért már egy kis minőségi kikapcsolódás.
Biztosan visszatérek még... :)

Megjegyzések