Sorozat kibeszélő - Egyszer volt, hol nem volt... - 7. évad - 1. rész

Sziasztok! :)

   Mint ahogyan azt a szerdai Lucifer sorozat kibeszélőjénél is írtam és ígértem, hozom az Egyszer volt, hol nem volt... sorozattal kapcsolatos bejegyzést.

   Elöljáróban csak annyit, hogy kezdetekben imádtam a sorozatot.
   Az első három évad a kedvencem volt, mert rengeteg dologban újított és nagyon jó ötletek voltak benne, aztán egy idő után kezdett ellaposodni és mivel húzták-vonták, mint a rétestésztát, a végére már nem is igazán szerettem.
   Így hát nagyon örültem, amikor a hatodik évaddal befejeződni látszott, főleg, hogy én már legalább két évaddal előtte lezártam volna az egészet. Aztán jött a hír, hogy folytatni fogják. Le lettem sokkolva. Rossz értelemben. Pláne amikor kiderült, hogy Regina, Hook és Rumpi karakterei is fel fognak tűnni az új részekben. Gondoltam is: Mi van? Akkor mi lesz Emmával és Belle-lel?

   Most pedig kanyarodjunk is vissza a 7. évad 1. részéhez.

A bejegyzés itt-ott Spoilert tartalmaz!

   Már az előző évad is úgy zárult, hogy Lucy bekopogtatott egy ajtón ami mögött a felnőtt Henry Mills állt. A lány közölve vele, hogy ő a lánya és a segítségét kéri egy újabb átok megtörésében. Az első reakcióm ez volt: Egy újabb átok? Nem unják még? Nem bizony. A készítők nem féltek újra elővenni ezt a jól bevált, ám az unalomig lerágott csontot. Mégis azt kell, hogy mondjam: A maximumot hozták ki belőle, ami meglepő módon: Tetszett. Nagyon is. :)
   Mert a múltba  visszatekintve megtudhatjuk, hogy Henry elindult a saját kalandjára és kiderült: Egy mese, többféle verzióban, változatban létezik. Van sok Hófehérke, sok Alice stb...stb... és van sok Hamupipőke is. Nekik pedig nagyon különböző és nagyon szerteágazó a sztorijuk. 
   Henry a saját történetét kutatva összefut azzal a Hamupipőkével, aki azért megy a bálba, hogy megölje a herceget. Te jó ég! Persze furcsa, a végletekig elkalandozó, kissé morbid, de működik. Komolyan.
   Ettől kezdve pedig, a jelenben megismerhetjük a bártulajdonossá avanzsált Regiánt, aki most Roni néven fut, a buzgómócsing és végletekig becsületes Rogers rendőrt vagyis Hook-ot és persze a rosszfiúnak látszó nyomozót, Rumpit.
   Aztán persze ott vannak a többiek is. 
   Lucy anyja, Hamupipőke, aki nagyon belevaló, de a Gonosz mostoha ellen még most is tehetetlen, ott van a csövesnek tűnő Alice, aki titokban besúgó tevékenységet folytat, a személyi asszisztensként tengődő Drizella, valamint maga a Gonosz mostoha is, aki a seattle-i városrész, Hyperion Heights önjelölt vezetője.

Henry és az új Hamupipőke
   
   Másokról még nem sok mindent tudunk, de kezdetnek ez is bőven elég.
   Most még viszont egyáltalán nem sejtem, hogy itt vajon ki szórta ki az átkot?! Anno lehetett tudni, hogy Regina volt, de nekem a Mostoha is elátkozottnak tűnik. Aztán ki tudja?
   A kémia jól működik a szereplők között és nekem mindenki jól játszott, hitelesnek tűnt.
   Nagyon érdekel, hogy mivel fogják megmagyarázni Emma és Belle eltűnését?! Sajnálom, hogy az Emma-Hook és a Belle-Rumpi párosokat szétszakították, hiszen ők az előző évadban megkapták a lezárást és a boldog befejezést. Talán hiba volt áthozni a férfiakat ebbe a sorozatba is. Regina nem kapott rendes lezárást, az ő jelenlétét még csak-csak megérteném, de Hook és Rumpi boldogok voltak...
Hamupipőke, Hook, Regina, Henry és a Gonosz mostoha

   Kiderült, hogy nem is olyan rossz ötlet folytatni a felnőtt Henry szálát. Sőt. Megér egy misét. Azt hiszem igazán jót tett a sorozatnak a vérfrissítés. Látszik, hogy új forgatókönyvírók lettek szerződtetve. Azért pedig külön jó pont, hogy Snow és Charming nincsenek már itt, hiszen az előző íróknak az ő karaktereiket sikerült a legjobban megutáltatniuk.
   Nagyon tetszett, hogy Henry kölyöknek (Kid) nevezte Lucy-t, mint ahogy Emma őt. Ez szuper kikacsintás volt az előző évadokra és persze tisztelgés is.
   A Mostoha bevonulását viszont nem tudtam hova tenni, hiszen az majdnem pontos mása volt Meryl Streep féle Az ördög Pradát visel című filmbéli jelenetnek. Ott néztem is egy nagyot.
Lucy, Hamupipőke és Henry

   Mindent összevetve: Sokkal rosszabbra számítottam, de meglepő módon kellemeset csalódtam. Várom a következő részt és talán még nincs minden veszve. Lehet, hogy megint jó sorozat lesz az Egyszer volt, hol nem volt... :)

   Nektek tetszett az új rész? Mi a véleményetek róla?


Megjegyzések

  1. Szerintem nem kellet volna folytatniuk,le kellet volna zárniuk a 6.évaddal.
    Nekem nem nagyon tetszet a a 7.évad,persze ez csak az én véleményem .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nekem tetszik az új évad, kellett már a vérfrissítés és tetszik, amilyen irányt vett a sorozat, de pont a napokban olvastam, hogy nem lesz több évad, ez a 7. az utolsó. :(
      Én személy szerint sajnálom, de megértem azt is, hogy neked már nem tetszett, hiszen nagyon elhúzták, az tény és való.

      Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést és még hozzászólást is írtál. :)

      Törlés
  2. Az a baj, hogy a készítők megfeledkeztek arról, hogy már eleve volt egy Hamupipőke a sorozatban, de egyébként ez az egyetlen kifogásom a 7. Évaddal kapcsolatban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem feledkeztek meg, mert aztán fény derült itt is a multiverzumokra. A mesék és legendák multiverzumára, amit aztán egyesítenek is az évad végén és ugye Regina lesz a Királynője. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése