Cirmák és Frocli legfrissebb képei :)

Sziasztok! :)

   A Novemberi Book Haul és zárás bejegyzésemben Ti is láthattátok, hogy a Cirmákról és Frocliról szóló bejegyzéseim voltak a legnépszerűbbek, így hát úgy döntöttem, hogy a jövőben majd hozok még több bejegyzést róluk, ráadásul a Molyon is voltak akik rám írtak, hogy szívesen olvasnának még az állataimról... :)

   Így hát ennek a bejegyzésnek most Ők lesznek a főszereplői.
   Olyan képeket hozok, amik mostanában készültek, nagyon frissek. A minőségük nem a legjobb, mert mobiltelefonnal készítettem őket, de azért remélem, hogy még így is élvezhetőek.

Íme:

Délutáni szundira készen a konyhaszéken :)



Frocli elfoglalta a párnát, amire ráülni készültem :)



Egy szelet parizerrel hipnotizáltam :)



Mindent megettem, hozhatod a következő adagot :)



Jó meleg van itt a konvektoron :)



Mizu? :)



Macskosz Kibikusz :)



Nyújtózkodni mindig élvezet :)



Jaj! Ne fényképezz már! :)



Hmmm. Mi ez az illat? :)


+1 kép
Samu, a szakállas eb (Barátom szüleinek a kutyusa) :)

Megjegyzések

  1. Szia :-) örülök hogy megint lett egy bejegyzés Frocliról és Cirmákról
    Mind a ketten nagyon cukik és jól áll nekik a kamera :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Szerintem lesz még róluk máskor is bejegyzés, mert meglepő módon nagyon népszerűek. :)
      Samu is aranyos, nem?

      Törlés

Megjegyzés küldése