Scooby-Doo Book Tag

Sziasztok! :)

   Mivel mostanában elkapott a retro érzés, így a neten megnéztem gyerekkorom nagy kedvencét a Scooby-Doo meséket.
   Gyorsan keresgéltem és találtam is egy ilyen témájú Book Tag-et. :)
   Ez most éppen egy könyves karakterek központú Tag, de ilyet még tulajdonképpen sosem töltöttem ki, szóval több okból is tetszett ez az egész.

   Íme, itt vannak az én válaszaim:

1. Scooby-Doo - Egy nagy szívű hős
   Mostanában elég sok megosztó főhőssel találkoztam az olvasásaim során, így végül egy régebbi karakterre esett a választásom.
   Ez pedig nem más, mint Lois Lowry - Az emlékek őre sorozatából Jonas, aki igazán önzetlen, bátor és tiszta, nyílt szívű fiú, ráadásul az életét kockáztatja a kis Gabriel megmentéséért...:)



2. Velma - Egy hős, akinek hideg logikája megmentette a többiek életét
   Ide Alec Lightwood-ot választottam, aki biztosan ismerős nektek, hiszen Cassandra Clare - A Végzet Ereklyéi sorozatában (is) szerepel.
   Alec mindig tisztán gondolkodik, ritkán zavarja meg őt bármi is, ráadásul végtelenül elszánt és határozott egyéniség.




3. Fred - Egy hős, aki nem csak a szépségéről ismeretes
   Ide több mindenkit is tudtam volna, de végül kénytelen voltam szelektálni és egy karakternél megállapodni.
   Így esett a választásom Nüx Triskelion-ra, Rosamund Hodge a Kegyetlen szépség című regényéből, aki maga lenne ugyebár az a bizonyos Szépség, mégis egy igazán okos, körmönfont, karakán egyéniség, aki hajlandó elmenni a végsőkig, néha igazán szélsőséges és megosztó, ráadásul roppant bátor is.



4. Bozont - A barátai árnyékában élő hős
   Ide természetesen Dobby-t mondom, mindenki kedvenc házimanóját J. K. Rowling - Harry Potter sorozatából, hiszen ő Harry, Ron és Hermione árnyékában él, ráadásul a filmekből szinte teljesen kiírták szegényt, pedig ha belegondoltok, nélküle semmire sem ment volna Harry a Titkok kamrájának igazi titkával és biztosan nem élte volna túl a Trimágus Tusa második próbáját sem.
   A DS edzések búvóhelyét is ő találta meg, segített Harrynek a Draco utána nyomozásban, ráadásul megmentette a trió életét... :)




5. Diana/Daphne - A hős, akiről később megváltoztattad a véleményedet
   Ide mindenképpen Finnick Odair-t írom, Suzanne Collins - Az éhezők viadala trilógiájából, hiszen kezdetben azt hittem róla, hogy egy ostoba, önimádó, buta fickó, aztán később kiderült róla, hogy egy igazi, érző szívű, bátor hős, akit egyszerűen nem lehet nem szeretni. :)



6. Scrappy-Doo - Egy hős, akit a bátorságáról ismerünk
   Ide is sok mindenkit fel lehetne sorolni, de most mégis Tobias Eaton, vagyis Négyes karakterét választottam Veronica Roth - A beavatott trilógiájából, hiszen Négyes a Bátrak egyik vezetője, persze nem ok nélkül, elvégre valóban belevaló és kitartó.
   Számomra, az eddig olvasott regények közül, ő testesíti meg az igazi, nagybetűs FÉRFI-t.



7. Scooby Snacks - Csemegék, amelyek nélkül nem tudsz olvasni
Ha emlékeztek még, akkor egyszer már írtam, hogy nem igazán szoktam csemegézni olvasás közben, mert mindig attól félek, hogy véletlenül összekenem valamivel az adott könyvet.
   Szóval ilyen finomságot most nem tudok megnevezni. :(

Megjegyzések